Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie o wyborze zwycięzcy

"Transport osadów ściekowych na pola do rolniczego zagospodarowania"

W załączniku zawiadomienie o wyborze zwycięzcy:

"Transport osadów ściekowych na pola do rolniczego zagospodarowania"

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 9 kwi 2021 18:27
Data opublikowania: piątek, 9 kwi 2021 18:28
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 719 razy

Zapytanie ofertowe

Transport osadów ściekowych na pola do rolniczego zagospodarowania

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu, zwraca się z prośbą na przedstawienie oferty cenowej na transport osadów ściekowych na pola do rolniczego zagospodarowania.
Szczegóły w załączniku.

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 25 mar 2021 14:13
Data opublikowania: czwartek, 25 mar 2021 14:19
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 1703 razy

Zaproszenie do składania ofert

ZAPYTANIE OFERTOWE

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Wykonanie analiz ryzyka ujęć  wody pitnej zarządzanych przez PWiK Sp. z o.o. w Piszu wraz z przygotowaniem wniosku do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego ws. ustanowienia stref ochronnych obejmujących teren ochrony bezpośredniej i pośredniej”

Szczegóły zapytania w załącznikach.

Zapytanie ofertowe zostało unieważnione.

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 23 mar 2021 10:38
Data opublikowania: wtorek, 23 mar 2021 10:39
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 1804 razy

Zawiadomienie o wyborze zwycięzcy

"Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego"

W załączniku zawiadomienie o wyborze zwycięzcy:

"Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego"

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 15 lut 2021 17:54
Data opublikowania: poniedziałek, 15 lut 2021 17:56
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 3148 razy

Zaproszenie do składania ofert

"Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego"

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o wartości zamówienia do kwoty 130 000 złotych

na:

"Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego"

Do załączników dodano odpowiedzi na pytania.

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 3 lut 2021 15:54
Data opublikowania: środa, 3 lut 2021 15:57
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 3676 razy

Informacja o wyborze oferty na "Świadczenie usług transportu odpadów"

W załączniku informacja o wyborze ofert na

"Świadczenie usług transportu odpadów"

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 29 sty 2021 13:48
Data opublikowania: piątek, 29 sty 2021 13:52
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 3859 razy

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

W załączniku zawiadomienie o unieważnieniu postępowania:

Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 21 sty 2021 16:28
Data opublikowania: czwartek, 21 sty 2021 16:32
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 4213 razy

Informacja z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym

"Świadczenie usług transportu odpadów"

W załączniku informacja z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym:

"Świadczenie usług transportu odpadów"

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 18 sty 2021 18:42
Data opublikowania: poniedziałek, 18 sty 2021 18:45
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 4403 razy

Informacja z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym

Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

W załączniku informacja z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym:

Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 15 sty 2021 17:12
Data opublikowania: piątek, 15 sty 2021 17:16
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 4566 razy

Zawiadomienie o wyborze zwycięzcy

Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

W załączniku zawiadomienie o wyborze zwycięzcy na:

Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej 
i kanalizacyjnej

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 14 sty 2021 16:55
Data opublikowania: czwartek, 14 sty 2021 16:58
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 4629 razy

Zawiadomienie o wyborze zwycięzcy

"Sukcesywne dostawy worków foliowych z nadrukiem do selektywnej zbiórki odpadów"

W załączniku zawiadomienie o wyborze zwycięzcy:

"Sukcesywne dostawy worków foliowych z nadrukiem do selektywnej zbiórki odpadów"

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 12 sty 2021 14:34
Data opublikowania: wtorek, 12 sty 2021 14:37
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 4757 razy

Ogłoszenie o zamówieniu: Świadczenie usług transportu odpadów

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu Sp. z o.o. w Piszu informuje, że w dniu 31.12.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 777451-N-2020 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na „Świadczenie usług transportu odpadów”.

W załączniku pełna treść ogłoszenia.

UWAGA! NOWY TEMIN SKŁADANIA OFERT: 18.01.2021r., do 11:00

Zaktualizowano załącznik nr 2

W załącznikach dodano plik z odpowiedziami na pytania

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 31 gru 2020 16:29
Data opublikowania: czwartek, 31 gru 2020 16:35
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 5477 razy

Informacja o wyborze zwycięzcy

Sukcesywne dostawy armatury, kształtek oraz materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych

W załączniku informacja o wyborze zwycięzcy w przedmiocie zamówienia:

"Sukcesywne dostawy armatury, kształtek oraz materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych"

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 31 gru 2020 16:26
Data opublikowania: czwartek, 31 gru 2020 16:29
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 5470 razy

Zapytanie ofertowe: Załadunek odpadów zmieszanych na samochody transportowe

ZAPYTANIE OFERTOWE

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na załadunek odpadów zmieszanych na samochody transportowe.

Wytyczne :
1. Miejsce załadunku - Kocioł Duży
2. Szacunkowa ilość załadunków w roku 400 szt.
3. Załadunek na pojazd o wysokości do 4m.
4. Załadunek odbywać się będzie w dni robocze.
5. Gotowość do załadunku do 120 min. od zlecenia zamawiającego.

W ofercie należy przedstawić cenę za jeden załadunek.
Cena będzie obowiązywać niezmiennie do końca 2021r.
Termin składania ofert do 8 stycznia 2021r do godziny 12:00
Osobiście w siedzibie firmy , pocztą trakcyjną lub na adres pwikpisz@hot.pl
Kontakt : Paweł Brandt tel. 600 971 994

W załączniku dodano Informację o wyborze zwycięzcy.

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 31 gru 2020 12:48
Data opublikowania: czwartek, 31 gru 2020 12:52
Data edycji: środa, 13 sty 2021 12:24
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 5488 razy
Ilość edycji: 1

Przetarg nieograniczony: "Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu"

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu Sp. z o.o. w Piszu informuje, że w dniu 30.12.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 775849-N-2020 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na „Dostawę dwóch fabrycznie nowych samochodów w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”.

Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z dn. 2019 r. poz. 1843 ze zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Termin składania ofert – 12.01.2021 r., do godz. 11:00.

Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. poz. 1127) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektronicznej.

UWAGA! NOWY TEMIN SKŁADANIA OFERT: 15.01.2021r., do 11:00

Zaktualizowano załącznik nr 2

W załącznikach dodano plik z odpowiedziami na pytania

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 30 gru 2020 17:11
Data opublikowania: środa, 30 gru 2020 17:15
Data edycji: czwartek, 7 sty 2021 15:13
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 5539 razy
Ilość edycji: 1

Zaproszenie do składania ofert

"Sukcesywne dostawy worków foliowych z nadrukiem do selektywnej zbiórki odpadów"


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o wartości zamówienia nieprzekraczającej w złotych równowartości kwoty 30.000 Euro na:

„Sukcesywne dostawy worków foliowych z nadrukiem do selektywnej zbiórki odpadów”


I. Nazwa oraz adres Zamawiającego
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
12-200 Pisz, ul.Tęczowa 2
tel. nr: (+48) 87 423 20 22 
faks nr: (+48) 87 425 13 95
e-mail: pwikpisz@hot.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych sektorowych i klasycznych o wartości nie przekraczającej 30.000 euro obowiązującego w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu.
2. Rodzaj zamówienia: Dostawy.

III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków z nadrukiem do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zgodnych z kolorystyką i oznaczeniem wymaganym przez Zamawiającego.
2. Worki podzielone są na cztery grupy kolorystyczne w zależności do jakiej frakcji odpadów będą wykorzystywane:
1) worki żółte - metale i tworzywa sztuczne,
2) worki niebieskie - papier,
3) worki zielone - szkło,
4) worki brązowe - odpady biodegradowalne „BIO".
3. Na każdym worku w centralnym miejscu wymagane jest, aby znajdował się nadruk:


PWiK sp. z o.o. w Piszu
Tel. 87 423 27 34
Rodzaj zbieranego odpadu
(wielkimi literami np. PAPIER)


4. Kolor nadruku: czarny ,wielkość nadruku nie mniej niż 20 cm
5. Wzór worków musi być zatwierdzony przez Zamawiającego.
6. Wszystkie nadruki na workach winny być odporne na działanie warunków atmosferycznych 
7. Poniżej tabela przedstawiająca wymagania techniczne oraz szacunkowe ilości worków do nabycia przez Zamawiającego:

L.P Rodzaj worka Wymagania techniczne Szacowne ilości do nabycia przez Zamawiającego
 1 Worki żółte z napisem
„METALE I TWORZYWA
SZTUCZNE” LDPE
LDPE
Wielkość 120 litrów
Grubość od 30 do 35 mikronów
130 000
 2 Worki niebieski z napisem "PAPIER" LDPE
Wielkość 120 litrów
Grubość od 30 do 35 mikronów
100 000
 3 Worki zielone z napisem "SZKŁO" LDPE
Wielkość 120 litrów
Grubość od 30 do 35 mikronów
80 000
 4 Worki brązowe z napisem "BIO" LDPE
Wielkość 120 litrów
Grubość od 40 do 45 mikronów
80 000

8. Podana ilość worków w tabeli jest ilością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
9. Worki powinny być konfekcjonowane w rolki.
10. Sposób zamknięcia worków: wiązany
11. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany partiami (wg zapotrzebowania Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego na kosz Wykonawcy.
12. Ceny jednostkowe poszczególnych worków wskazane w formularzu ofertowym, są stałe przez cały okres obowiązywania umowy.

IV. Termin realizacji
1. Od zawarcia umowy do 31.12.2021 r.
2. Pierwsza dostawa do 21.01.2021 r.
3. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na podstawie zgłoszenia Zamawiającego.
4. Termin realizacji poszczególnych dostaw: do 14 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.

V. Kryterium oceny
1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie kierował się kryterium.
Cena brutto — 100 %
2. Podana jakie cena musi być wyrażona w PLN (polski złoty).

VI. Informacje dotyczące procedury składania ofert
Oferty należy składać w formie papierowej na przygotowanym przez Zamawiającego formularzu ofertowym do dnia 31.12.2020 r. do godz. 10.00 na adres poczty pwikpisz@hot.pl, osobiście w sekretariacie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., ul. Tęczowa 2, 12-200
Pisz lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na powyższy adres.
Formularz ofertowy oraz wzór umowy znajdują się w załącznikach 

VII. Kontakt
1. Osoba uprawniona do udzielenia informacji w przedmiocie zamówienia. Paweł Brandt, tel. 600 971 994
2. Wszelkie zapytania prosimy kierować drogą elektroniczną na adres: pwikpisz@hot.pl

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 28 gru 2020 15:28
Data opublikowania: poniedziałek, 28 gru 2020 15:50
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 5674 razy

Zawiadomienie o wyborze zwycięzcy

Sukcesywna dostawa artykułów biurowych w roku 2021

W załączniku zawiadomienie o wyborze zwycięzcy:

"Sukcesywna dostawa artykułów biurowych w roku 2021"

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 28 gru 2020 15:25
Data opublikowania: poniedziałek, 28 gru 2020 15:27
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 5675 razy

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

"Świadczenie usług pocztowych"

W załączniku zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu:

"Świadczenie usług pocztowych"

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 28 gru 2020 15:20
Data opublikowania: poniedziałek, 28 gru 2020 15:24
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 5669 razy

Zawiadomienie o wyborze zwycięzcy

Usługi geodezyjne: inwentaryzacje podwykonawcze przyłączy wod.-kan. oraz tyczenie sieci wod.-kan.

W załączniku zawiadomienie o wyborze zwycięzcy w przedmiocie zamówienia:

"Usługi geodezyjne: inwentaryzacje podwykonawcze przyłączy wod.-kan. oraz tyczenie sieci wod.-kan."

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 22 gru 2020 18:36
Data opublikowania: wtorek, 22 gru 2020 18:40
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 5958 razy

Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o wartości zamówienia nieprzekraczającej w złotych
równowartości kwoty 30.000 Euro

na:

Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej 
i kanalizacyjnej

I.     Nazwa oraz adres Zamawiającego

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
12-200 Pisz, ul. Tęczowa 2
tel. nr: (+48) 87 423 20 22; faks nr: (+48) 87 425 13 95
e-mail: pwikpisz@hot.pl

II.     Tryb udzielenia zamówienia

1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych sektorowych i klasycznych o wartości nie przekraczającej 30.000 euro obowiązującego 
w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu.

2. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

III. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

1) „Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej przy 
ul. Warszawska dz. nr 1127/55  w m. Pisz, gm. Pisz",
2) „Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci  kanalizacyjnej przy 
ul. Warszawska dz. nr 1148/9, 1148/2, 496/3, 113/18 w m. Pisz, gm. Pisz",
3) „Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej przy ul. Kochanowskiego dz. nr 1459/34, 1459/37, 1459/39, 1457 w m. Pisz, gm. Pisz".
4) „Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji (wymiany) sieci wodociągowej wraz z przyłączami ul. Słoneczna dz. nr 837  w m. Pisz, gm. Pisz”,
5) „Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy sieci wodociągowej wraz 
z przyłączami we wsi Turowo dz. Nr 63/4 gm. Pisz”,
6) „Wykonanie dokumentacji projektowej spinki sieci wodociągowej Pietrzyki- Maszty dz. nr 236, 235/7, 166/1 gm. Pisz”.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
CPV 71.00.00.00-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne,
CPV 71.24.00.00-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania,
CPV 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.


3. Przedmiot zadania obejmuje:

  1.  pozyskanie map do celów projektowych,
  2. wykonanie projektów budowlanych – 4 egz.,
  3. wykonanie przedmiarów i kosztorysów – 2 egz.,
  4. wykonanie STWiORB – 1 egz.,
  5. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych przez prawo uzgodnień oraz decyzji o pozwoleniu na budowę,
  6.  dostarczenie dokumentacji w formacie PDF w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD,
  7. uzyskanie pozwolenia na budowę.     

4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy na etapie projektowania należeć będzie: 
1) przedstawienie Zamawiającemu koncepcji przebiegu sieci i rozwiązań technicznych oraz technologicznych w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy,
2) projektant podczas projektowania uwzględni sugestie Zamawiającego odnośnie zastosowania materiałów budowlanych oraz rozwiązań technicznych w ramach obowiązujących przepisów,
3) pozyskanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje 
w imieniu Zamawiającego.

5. Zakres dokumentacji określony zostanie na podstawie wizji lokalnej oraz konsultacji 
z Zamawiającym przed złożeniem oferty.

6.  Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w ramach niniejszej umowy bez prawa dodatkowego wynagrodzenia.

7.  Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie dot. przesunięcia terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowana przedłużającymi się procedurami administracyjnymi na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych, co nie wynikło z winy lub zaniechania Wykonawcy,
b) zmiany terminu realizacji prac projektowych, jeżeli w trakcie ich wykonywania zajdzie konieczność dokonania dodatkowych badań, ekspertyz lub uzyskania odstępstw w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane, itp.

IV. Termin wykonania zamówienia: 30.06.2021 r.

V. Kryterium oceny
1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie kierował się kryterium:
Cena brutto – 100 %
2. Podana cena brutto powinna obejmować wykonanie całego zakresu zamówienia, tj. wykonanie wszystkich zadań wymienionych w dziale III pkt 1.
3. Oferta powinna obejmować wykonanie całego zakresu zamówienia, tj. wykonanie wszystkich zadań wymienionych w dziale III pkt 1.
4. Złożenie oferty na wykonanie części zamówienia określonego w dziale III pkt 1 uznaje się za niespełniającą wymagania Zamawiającego.

VI. Informacje dotyczące procedury składania ofert

Oferty należy składać do dnia 11.01.2021 r. do godz. 10.00 w formie papierowej  w sekretariacie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz.

Formularz ofertowy oraz wzór umowy znajdują się w załącznikach.

VII. Kontakt
1. Osoba uprawniona do udzielenia informacji w przedmiocie zamówienia:                            
 Zbigniew Zabiłowicz, tel. 605-215-355.
2. Wszelkie zapytania prosimy kierować drogą elektroniczną na adres: pwikpisz@hot.pl

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 22 gru 2020 18:24
Data opublikowania: wtorek, 22 gru 2020 18:35
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 5963 razy

Wybór oferty

„Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu”

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

na „Sukcesywną dostawę paliw płynnych do pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu”

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu informuje, że w procedurze zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w przedmiocie: „Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu”, zostały złożone dwie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Wybrano ofertę złożoną przez „BENTRA” Jan Dąbrowski Zdzisław Kijora Sp. j.,
ul. Grunwaldzka 1,12-200 Pisz

Oferta Wykonawcy spełnia wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i według kryterium przyjętego w SIWZ uzyskała najwyższą liczbę punktów, w wyniku czego wygrywa przetarg jako najkorzystniejsza złożona oferta.


Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.

Oferta nr 1
„BENTRA” Jan Dąbrowski Zdzisław Kijora Sp. j.,
ul. Grunwaldzka 1, 12-200 Pisz
-
Liczba pkt w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto – 60%”
(405 805,88 : 405 805,88) x 60 = 60 pkt
- Liczba pkt w kryterium „Rabat - 40%”
(3,07 : 3,07) x 40 = 40 pkt
Razem: 100 pkt x 4 = 400 pkt


Oferta nr 2

Przedsiębiorstwo Handlowo-Transportowe TRACOM Sp. z o.o.,
ul. Przemysłowa 11, 11-700 Mrągowo
- Liczba pkt w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto – 60%”
(405 805,88 : 406 908,13) x 60 = 59,84 pkt
- Liczba pkt w kryterium „Rabat - 40%”
(3,03 : 3,07) x 40 = 39,48 pkt
Razem: 99,32 pkt x 4 =  397,28 pkt


Zamówienie nie obejmowało ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 17 gru 2020 15:57
Data opublikowania: czwartek, 17 gru 2020 16:04
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 6204 razy

Świadczenie usług pocztowych dla PWiK Sp. z o. o. w Piszu.

ZAPYTANIE OFERTOWE
(zamówienie o wartości do 30 000 euro netto)

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu zwraca się z zapytaniem ofertowym
na realizację następującego zamówienia (usługa):

Świadczenie usług pocztowych dla PWiK Sp. z o. o. w Piszu

Szczegółowy opis zamówienia (1), formularz cenowy i ofertowy (2) a także wykaz placówek pocztowych (3) stanowią stosowne załączniki do niniejszego zapytania.
Ponadto w celu złożenia oferty proszę o wypełnienie załączonego formularza ofertowego i cenowego oraz przesłanie ich e-mailem na adres: pwikpisz@hot.pl najpóźniej do dnia 28.12.2020. do godz. 10:00.

Termin realizacji zamówienia – 12 m-cy od podpisania umowy.

Osoba upoważniona do kontaktu: Kamila Lipińska – tel. 87 423 20 22

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 16 gru 2020 16:08
Data opublikowania: środa, 16 gru 2020 16:12
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 6278 razy

Sukcesywne dostawa artykułów biurowych w roku 2021.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o wartości zamówienia nieprzekraczającej w złotych równowartości 30.000 EURO
 
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu
zaprasza do złożenia oferty na dostawę artykułów biurowych
(sukcesywnie w trakcie roku 2021).
 
Zamawiający informuje jednocześnie,
że zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który złoży najkorzystniejszą ofertę
oraz zapewni dostawę wszystkich wymienionych materiałów wg załącznika nr 1.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu
zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości materiałów niż przewidziane w zapytaniu.
 
Oferta winna być złożona na załączonym do zaproszenia formularzu ofertowym
do dnia 28-12-2020 do godz. 10:00
w siedzibie Zamawiającego bądź drogą mailową:
 
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu
ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz
email: pwikpisz@hot.pl
(sekretariat)
 
 Osoba uprawniona do udzielenia informacji w przedmiocie zamówienia: Kamila Lipińska
tel. 87 423 20 22, 87 423 38 50

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 16 gru 2020 16:01
Data opublikowania: środa, 16 gru 2020 16:06
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 6283 razy

Sukcesywne dostawy armatury, kształtek oraz materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych.

PWiK Sp. z o.o. w Piszu informuje, że w dniu 15.12.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 767164-N-2020 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na

„Sukcesywne dostawy armatury, kształtek oraz materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych”
 
Zgodnie z Regulamin udzielania zamówień sektorowych, których wartość jest wyższa niż 30.000 euro, a niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (pkt. 62, ust. 6) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 
 
Termin składania ofert – 29 grudnia 2020 r. godz. 12:00.
 
Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. poz. 1127) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektronicznej.

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 15 gru 2020 17:04
Data opublikowania: wtorek, 15 gru 2020 17:08
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 6337 razy

Usługi geodezyjne

poniżej 30.000 EURO

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu
zaprasza do złożenia oferty na
usługi geodezyjne: inwentaryzacje podwykonawcze przyłączy wod.-kan. oraz tyczenie
sieci wod.-kan.

1) Rodzaj prac geodezyjnych:

  • inwentaryzacje powykonawcze przyłączy wodociągowych sporządzone na podstawie pomiaru dokonanego przy odkrytym wykopie,
  • inwentaryzacje powykonawcze przyłączy kanalizacyjnych sporządzone na podstawie pomiaru dokonanego przy odkrytym wykopie,
  • tyczenie nowo budowanych sieci wodociągowych oraz inwentaryzacje powykonawcze sieci wodociągowych sporządzone na podstawie pomiaru dokonanego przy odkrytym wykopie,
  • tyczenie nowo budowanych sieci kanalizacyjnych oraz inwentaryzacje powykonawcze sieci kanalizacyjnych sporządzone na podstawie pomiaru dokonanego przy odkrytym wykopie.

Powyższe prace prowadzone będą w obrębie Gminy Pisz.
Niniejsze zapytanie dotyczy inwentaryzacji przyłączy oraz sieci wodociągowo - kanalizacyjnych wykonywanych przez PWiK Sp. z o.o. w Piszu w roku 2021.
2) Termin przystąpienia do prac: 24 godziny po dokonaniu telefonicznego zgłoszenia.
3) W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1 odcinek, zależnie od jego długości:
a)  przyłącza do 150m;
b) przyłącza powyżej 150m;
c) sieci za 100 m.
W ofercie należy podać cenę brutto wykonania niniejszej usługi. Jeżeli stawka jest zróżnicowana dla terenów miejskich i wiejskich prosimy o podanie tego zróżnicowania.
Poniżej znajduje się formularz ofertowy.
4)   Inne szczegółowe wymagania Zamawiającego: zgodnie z wzorem umowy w załączeniu poniżej.
5) Osoba uprawniona do udzielania informacji: Zbigniew Zabiłowicz tel. 605-215-355.

Oferta winna być złożona na formularzu ofertowym (w załączeniu)
do dnia 18.12.2020r. do godz. 10:00
w siedzibie Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu
ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz

Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 11 gru 2020 14:20
Data opublikowania: piątek, 11 gru 2020 14:27
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 6534 razy

Informacja z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym.

„Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu”

W załączniku informacja z otwarcia ofert.

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 11 gru 2020 14:15
Data opublikowania: piątek, 11 gru 2020 14:18
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 6535 razy

Ogłoszenie o dialogu technicznym.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu informuje, że „Dialog techniczny związany z postępowaniem na wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji Hydroforni wiejskich: Liski, Kocioł Duży, Wielki Las, Karpa i Szeroki Bór” został zakończony.

Treść pisma znajduje się poniżej

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 8 gru 2020 10:07
Data opublikowania: wtorek, 8 gru 2020 10:08
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 6576 razy

Przetarg nieograniczony na „Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu”

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu Sp. z o.o. w Piszu informuje, że w dniu 02.12.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 760492-N-2020 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na „Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu”

Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z dn. 2019 r. poz. 1843 ze zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 

Termin składania ofert – 11.12.2020 r., do godz. 12:00.

Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. poz. 1127) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektronicznej.

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 2 gru 2020 13:00
Data opublikowania: środa, 2 gru 2020 13:04
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 6986 razy

Zawiadomienie o wyborze zwycięzcy

Nazwa zadania: Opracowanie projektu budowlanego dla zadania „Przebudowa przepompowni ścieków na Osiedlu Wschód w Piszu”.

W załączniku informacja o zwycięzcy przetargu.

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 29 paź 2020 09:43
Data opublikowania: czwartek, 29 paź 2020 09:46
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 8573 razy

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o wartości zamówienia nieprzekraczającej w złotych równowartości 30.000 EURO

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o wartości zamówienia nieprzekraczającej w złotych
równowartości 30.000 EURO

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu ul. Tęczowa 2
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które jest prowadzone w trybie pozaustawowym, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego w PWiK Sp. z o.o. w Piszu.

Nazwa zadania: Opracowanie projektu budowlanego dla zadania „Przebudowa przepompowni ścieków na Osiedlu Wschód w Piszu”.

Stan istniejący: 

Istniejąca przepompownia ścieków jest zlokalizowana u zbiegu ulic Jerzego Pisańskiego i Michała Wołodyjowskiego w Piszu. Zbiera ścieki głównie z terenu Osiedla Wschód w Piszu. Obiekt posiada część podziemną żelbetową i nadbudowę z betonu komórkowego. Wymiary przepompowni w planie ok. 13,0 X 6,5 m. Pierwotnie w przepompowni były zamontowane pompy ślimakowe, w chwili obecnej są pompy zatapialne. Obiekt jest wyeksploatowany. Instalacja technologiczna, żelbety i nadbudowa w złym stanie technicznym.

Punkt pracy zamontowanych pomp:

  • Wydajność                             - 48,50 m3/h 
  • Wysokość podnoszenia         - 15,30 m

Zakres prac przewidzianych do realizacji:

  1. Opracowanie mapy do celów projektowych dla przepompowni ścieków i przyłączy kanalizacji sanitarnych. 
  2. Opracowanie bilansu ścieków dla stanu istniejącego i perspektywy rozwoju budownictwa mieszkaniowego w okresie 20 lat. 
  3. Opracowanie dwóch koncepcji przebudowy przepompowni ścieków w tym jedna z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji zbiornika, druga z zaprojektowaniem nowego obiektu w pobliżu istniejącej przepompowni. W koncepcji nowej przepompowni należy uwzględnić zaprojektowanie instalacji pompowej w wersji suchej z wydzielony zbiornikiem na ścieki (tłocznia ścieków, przepompownia sucha lub pneumatyczna). W koncepcji należy uwzględnić rozwiązania technologiczne i konstrukcyjne, jak również należy oszacować koszty inwestycyjne. Zaakceptowana przez Zamawiającego koncepcja będzie podstawą do opracowania projektu budowlanego. 
  4. Opracowanie projektu budowlanego przepompowni wraz z przełączeniem do niej istniejących sieci kanalizacji sanitarnej, ogrodzenie terenu, drogi dojazdowe, instalacje elektryczne, oświetlenie terenu – 5 egzemplarzy. 
  5. Wykonanie badań geotechnicznych z kreśleniem współczynnika filtracji. 
  6. Wykonanie zjazdu z drogi gminnej do przepompowni ul. Pisańskiego.
  7. Utwardzenie i ogrodzenie terenu przepompowni scieków.
  8. Wykonanie projektu odwodnienia wykopów z uwzględnieniem studni głębinowych (zwierciadło wody należy obniżyć o ok. 4 m). Zaprojektowanie tymczasowych rurociągów do odprowadzania wody z odwodnienia wykopów. W przypadku odprowadzenia wody do kanalizacji deszczowej należy przeprowadzić obliczenia hydrauliczne dla istniejących kolektorów deszczowych. 
  9. Opracowanie przedmiarów robót – 2 egzemplarze. 
  10. Opracowanie kosztorysów inwestorskich – 2 egzemplarze. 
  11. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egzemplarze. 
  12. Wersja elektroniczna dokumentacji – 1 egzemplarz.

 

Termin realizacji dokumentacji projektowej – 15 grudzień 2020 r.

Oferty należy składać do dnia 23 października 2020 r. do godz. 900
w siedzibie Zamawiającego bądź drogą mailową:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu
ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz
email: pwikpisz@hot.pl
(sekretariat)

Osoba uprawniona do udzielenia informacji w przedmiocie zamówienia:                             
 Zbigniew Zabiłowicz, tel. 605-215-355.

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 14 paź 2020 09:35
Data opublikowania: środa, 14 paź 2020 09:40
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 9330 razy

Ogłoszenie o dialogu technicznym.


OGŁOSZENIE O DIALOGU TECHNICZNYM

ZAMAWIAJĄCY:
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
UL. TĘCZOWA 2, 12-200 PISZ
KRS: 0000085345, NIP: 849-000-07-95, REGON: 790125534, 

DANE KONTAKTOWE ZAMAWIAJĄCEGO:
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
UL. TĘCZOWA 2, 12-200 PISZ

Osoba wyznaczona do kontaktu: 
Zbigniew Zabiłowicz, tel. 605 215 355, zbigniew.zabilowicz@pwik.pisz.pl 

Uwaga: Wszelką korespondencję kierowaną do Zamawiającego należy opatrzyć dopiskiem: 
„Dialog techniczny związany z postępowaniem na wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji Hydroforni wiejskich : Liski , Kocioł Duży , Wielki Las, Karpa  i Szeroki Bór”

I. PODSTAWA PRAWNA 
Dialog techniczny prowadzony jest na podstawie art. 31a - 31c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z „Regulaminem przeprowadzania dialogu technicznego” załączonym do niniejszego ogłoszenia. 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ CEL PROWADZENIA DIALOGU 
1. Zamawiający ogłasza dialog techniczny związany z postępowaniem na wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji Hydroforni wiejskich : Liski , Kocioł Duży , Wielki Las, Karpa  i Szeroki Bór.
2. Informacje dodatkowe związane z opracowaniem dokumentacji stanowią załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia.
3. Celem dialogu technicznego jest doradztwo/uzyskanie informacji w zakresie:
- zagadnień technicznych, technologicznych, prawnych, wykonawczych, organizacyjnych, handlowych, ekonomicznych oraz logistycznych, związanych z realizacją Zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego;
- oszacowania wartości planowanego zamówienia;
- najnowszych, najkorzystniejszych, najlepszych rozwiązań technicznych, technologicznych, prawnych, organizacyjnych, handlowych, ekonomicznych oraz logistycznych w dziedzinie będącej przedmiotem planowanego zamówienia.
- zebrania informacji służących do opracowania dokumentacji planowanego zamówienia.
4. W toku dialogu Zamawiający jest uprawniony do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu Dialogu do wybranych przez siebie zagadnień, o ile w jego ocenie pozwoli to na uzyskanie wszystkich istotnych informacji dla planowanego postępowania o  udzielenie zamówienia.

III. ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU W DIALOGU TECHNICZNYM 
1. Podmioty zainteresowane udziałem w dialogu technicznym, spełniające wymagania określone w niniejszym Ogłoszeniu” składają zgłoszenia do udziału w dialogu technicznym (Załącznik nr 1).
2. Zgłoszenia można składać: 
a) osobiście, w siedzibie Zamawiającego; 
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pwikpisz@hot.pl
3. Termin składania zgłoszeń: 19.10.2020r. do godziny 14:00 
Decyduje data wpływu zgłoszenia  do Zamawiającego.
4. Zamawiający nie jest zobowiązany do zaproszenia do udziału w dialogu technicznym podmiotów, które złożą zgłoszenie do udziału w dialogu po wyznaczonym terminie lub nie wezmą udziału w wizji lokalnej.

IV. ZASADY PROWADZENIA DIALOGU 
1. Dialog techniczny prowadzony będzie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu przeprowadzania dialogu technicznego” załączonego do niniejszego ogłoszenia. 
2. Warunkiem udziału w dialogu technicznym jest złożenie zgłoszenia, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia wraz z dokumentem poświadczającym należyte umocowanie do reprezentacji zgłaszającego, w terminie określonym w niniejszym Ogłoszeniu. 
3. Zamawiający zaprosi do udziału w dialogu technicznym podmioty, które prześlą zgłoszenie, a wstępna informacja dotycząca proponowanych rozwiązań zyska akceptację Zamawiającego. Zaproszenie zostanie przesłane na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu do udziału w dialogu technicznym. 
4. Do zgłoszenia należy dołączyć wstępną informację dotyczącą proponowanych rozwiązań.
5. Dialog techniczny prowadzony będzie w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w językach innych niż polski należy dołączyć tłumaczenia na język polski. 
6. Dialog ma charakter jawny, z zastrzeżeniem § 3 ust. 7 „Regulaminu przeprowadzania dialogu technicznego”. 
7. Dialog techniczny prowadzony będzie w formie:
1) wymiany korespondencji w postaci pisemnej lub elektronicznej;
2) spotkań indywidualnego z Uczestnikami;
3) spotkań grupowych z Uczestnikami, na określony przez Zamawiającego temat oraz w określonych przez Zamawiającego terminach.
Zamawiający może decydować o różnych formach Dialogu z różnymi Uczestnikami, w zależności od merytorycznej treści stanowisk przedstawionych przez Uczestników w związku z Dialogiem, z poszanowaniem zasad przejrzystości, uczciwej konkurencji i równego traktowania Uczestników.
8. Harmonogram dialogu
1) 19.10.2020r do godziny 14:00  zgłoszenie udziału w dialogu technicznym,
2) 20.10.2020r. do godziny 15:00 zamawiający mailowo zaprosi wybranych uczestników  do dialogu technicznego.
3) Od 23.10.2020r do 27.10.2020r – wizje lokalne zaproszonych uczestników .
4) 29.10.2020r. godzina 12:00  - Dialog techniczny 
 

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 2 paź 2020 15:43
Data opublikowania: piątek, 2 paź 2020 15:56
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 9695 razy

Zaproszenie do składania ofert.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o wartości zamówienia nieprzekraczającej w złotych
równowartości 30.000 EURO

Nazwa zadania: Usługi transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych.

Data powstania: czwartek, 23 lip 2020 10:39
Data opublikowania: czwartek, 23 lip 2020 10:46
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 13103 razy

Zaproszenie do składania ofert.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o wartości zamówienia nieprzekraczającej w złotych
równowartości 30.000 EURO

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu ul. Tęczowa 2

zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które jest prowadzone w trybie pozaustawowym, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego w PWiK Sp. z o.o. w Piszu.

Nazwa zadania: zagospodarowanie odpadów powstałych w procesie oczyszczania ścieków:                                                            
1. skratki                                           -   kod odpadu 19 08 01         -   ilość 200 ton

2. zawartość piaskowników         -   kod odpadu 19 08 02         -   ilość 50 ton 

Planowana data lub okres realizacji zamówienia: cyklicznie do końca roku 2020.
Oferta powinna zawierać ceną za 1 tonę zagospodarowania odpadu.

Dodatkowo można złożyć ofertę  na transport odpadu ( stałą cena za jeden kurs przyjmując ładowność do 24 ton odpadu).

Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który złoży najkorzystniejszą ofertę za 1 tone zagospodarowania odpadu.

Oferty należy składać do dnia 30-06-2020 do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego bądź drogą mailową:

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu
ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz
email: pwikpisz@hot.pl
(sekretariat)

Osoba uprawniona do udzielenia informacji w przedmiocie zamówienia: Mariusz Podeszwik tel. 606 805 415

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 22 cze 2020 13:28
Data opublikowania: poniedziałek, 22 cze 2020 13:36
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 14128 razy

Wybór dostawcy - „Sukcesywne dostawy armatury, kształtek oraz materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych”

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu informuje,

że w prowadzonym postępowaniu przetargowym w przedmiocie zamówienia:

„Sukcesywne dostawy armatury, kształtek oraz materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych” 

wpłynęły następujące oferty:

 

 

Oferent Wartość oferty (brutto) Gwarancja (m-cy) Uzyskane punkty
       
ARMATURA-DOBROWOLSKI
Ul. Towarowa 5, 10-416 Olsztyn
Oddział Pisz
Ul. Gdańska 16L
12-200 Pisz
217.994,83zł 24 100

 

Zwycięzcą postępowania została firma:

ARMATURA-DOBROWOLSKI

Ul. Towarowa 5, 10-416 Olsztyn
Oddział Pisz
Ul. Gdańska 16L
12-200 Pisz

Wartość oferty (brutto): 217.994,83zł

Data powstania: poniedziałek, 16 mar 2020 12:51
Data opublikowania: poniedziałek, 16 mar 2020 12:58
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 17047 razy